Thursday, June 11, 2015

Dupe Vadász - Light Turquoise holo

Vége a tavasznak, egyre kevesebben hordanak pasztellt, őrjöng a neon mindenütt, de a képeimet nézegetve rájöttem, hogy egy laza 3 hónapja felkent dupevadászatról még nem írtam semmit...



Mikor elindítottam a Dupe Vadász sorozatot, akkor azt hittem nem sikerül ennyire közelit lőnöm a saját lakjaim közt... Mutató és középső ujjon 3 vékony réteg cyan - Marta collaboration színe, gyűrűsön és picin pedig 2 réteg Color Alike 512 látható a pasztell holó kollekcióból. 512-ben több a holo, és egy picit sötétebb mint cyan, de ha egyszerre viseled a kettőt ( mint ahogy én is tettem) senki sem venné észre a különbséget. Azt hiszem, bátran kijelenthetem, hogy ha valaki olcsóbb lakkok közt keresne pp dupe-okat, az most jó helyen jár. Azt is elhiszem, hogy valaki felkiált a képek láttán, hogy ez a két lakk TELJESEN más, és indokolt mindkettőt megvenni - ezt is meg tudom érteni, hiszen valahogy hozzám is elkeveredett ez a két üveg. 


Mit gondoltok? Elég hasonlóak ahhoz, hogy dupenak nevezzük őket?



When I started the "Dupe Vadász" (Dupe Hunter) series I have never imagined I would shoot this close in my own collection. Index and middle fingers have 3 thin coats of cyan a gorgeous collaboration shade from Marta , ring and pinky wear 2 coats of Colour Alike 512 from the pastel holo collection. 512 has more holo in it and a tiny bit darker than cyan, but if you are wearing them together (like I did) no one would spot the difference.  I think I can say if someone is looking for a cheaper alternative or dupe for pp polishes is at the right page. I also can imagine some of you would say out loud these two are TOTALLY different and it is perfectly reasonable to have both in a collection - I can understand that, after all I somehow have both in my stash... 

What do you think? Are those close enough to be called dupes?


6 comments:

  1. Hát nem dupe, de nagyon hasonló, akinek nem lényeg, hogy pont a világosabb kék PP legyen a készletében, csak a hasonló szín tetszik, annak tényleg jó a CA is. Szeretem a dupe posztokat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy kedvelitek az ilyesmi bejegyzéseket:) Őszre majd a multikróm lakkokat tervezem hasonlítani, ha nincs más kérés.

      Delete
  2. Én is szeretem a dupe posztokat :)
    Nagyon hasonlóak. Aki nem engedheti meg magának a PP-t, annak kiváló alternatíva. :)

    ReplyDelete
  3. Az én szememnek egyáltalán nem dupe-ok, a PP Cyan meg is van és imádom, de a CA is igazán tetszetős! Ettől függetlenül szeretem a dupe posztokat. :)

    ReplyDelete
  4. Mint Makó Jeruzsálemtől...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ugye... ahogy egyre többet nézegettem a képet, szinte meg is kérdeztem magamtól, hogy minek hasonlítok össze őket, ANNYIRA mások:) Ilyenkor mindig eszembe jut a két öv a Devil Wears Pradaból - és a fenti kommentedet Miranda hangján szólalt meg:)

      https://www.youtube.com/watch?v=vL-KQij0I8I

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...