Monday, April 13, 2015

Dupe Vadász - Light Green holo

Tavasz van! Tavasz van! Tavasz van! :)





Nem rég értem haza, és elterveztem, hogy bepótolom a Baratheon házas lemaradásom utána pedig pár lakkot felkenegetek - végre megnőtt a körmöm alapon. Mikor beléptem a házba, azonnal kiszúrtam, hogy valami van a postaládánkban! Mivel az első Born Pretty csomagomat elnyelte a föld, és a másodikat lassan egy hónapja feladták a szívem azonnal elkezdett hevesen verni. Másodpercekkel később rájöttem, hogy nincs nálam a postaláda kulcsa, ezért vakmerő  módon elkezdtem bal kezemmel felfedezni a láda belsejét. Igen, bal kézzel... Persze csak valami nyomorék szórólap volt, de a nagy lelkesedésben olyan vehemenciával nyúltam a ládába, hogy letört a körmöm. Egy "Gázos munkát vállalok" sajtfecniért BŐVEN megérte, így utólag visszagondolva... Egy szó mint száz, nem fogok ma lakkozni, hanem folytatom az elkezdett holo összehasonlítós posztokat. A mai szikrázó napsütés és a vadgesztenyék levélbontásának tiszteletére zöldekkel folytatódik a sorozat. 


Color Club Angel Kiss (mutató- és gyűrűsujj)
Nem spóroltak a spectaflairrel, mikor a Halo Hues lakkokat bekeverték! Sajnos talán ennek köszönhető, hogy a világosabb színek megkülönböztetése még egy lakkfannak is nehezebb, az átlagnál, annyira nincs balanszban a szín/holo arány.  Ami nagyon nagyon mellette szól, hogy lehet vele nyomdázni, gyorsan szárad és a második réteg soha sem akarta még nekem felcibálni az elsőt a körmömről. Hidegebb zöld, a saját körmeimen őt kedvelem leginkább. Időközben még hozzám került egy Dance Legend Android - ő talán felveszi a versenyt Angel Kissel. Ha valaki kifejezetten ezt a két lakkot szeretné látni egymás mellé felkenve, csak egy kommentjébe kerül:)


Claire's (közéső ujj)
Ahogy a képen is látszik, ennek a darabnak annyira nem erős a holózása (jaj de szép szó ez), Kis visszafogott pasztell zöldnek tűnik árnyékban, és csak a legerősebb szikrázó napsütésben bújik elő a holó. A színe nagyon hasonlít a Moyra lakkra, és sajnos fedésben/tartósságban is rá hajaz leginkább. 


Moyra Luna (kisujj)
A márka holo lakkjai közül őt és Aquariust használtam legtöbbször - ez azt hiszem, hogy nem szorul magyarázatra :)! Nem érzem teljesen kompatibilisnek a bőröm színével, inkább olívás/sárgás tónusú kezeken mutat igazán jól. Ha valakinek nem elvárás, hogy egy lakk bírja 5-6 napig és nem riad vissza a kissé macerás felkenéstől akkor nagyon ajánlom. Nála olcsóbban holo lakkot csak a Rival de Loop polcokon találunk, de ott a színválaszték kissé korlátozott egy rózsaszín és egy lila holót vállaltak be első körben.



Ha tudtok még világos zöld holo lakkot ajánlani, várom őket kommentben :)

5 comments:

  1. Nekem a Dance Legend Android van meg, de az sötétebb zöld :)

    ReplyDelete
  2. De jók ezek a színek!! Mindet elfogadnám. Color Club mennyire tartós? Az A-England Princess Sabra nem hasonlít hozzá? Lehet, benézek a Moyra boltba, ha már csak ő hiányzik a holos Moyra-kollekciómból, nem is értem, miért nem vettem meg.
    A postaládát én is szoktam piszkálgatni ugyanígy, de azért durva, hogy emiatt letörött a körmöd.

    ReplyDelete
  3. Sajnos nekem nincs meg Princess Sabra, de a képek alapján úgy gondolom kicsit barnásabb, mint bármi a fentiek közül. Angel Kiss egészen jól bírta, de a 3. nap végére már látszik a kopás.

    ReplyDelete
  4. Örülök ezeknek a posztoknak, mert mindig megnyugszom, hoyg nem veszek vele sokat, hogy csak a Moyra holo kollekció van meg. :D De azért egy sötétebb és egy élénkebb színekből álló kollekcióval kijöhetnének már... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hát igen... mondjuk én most már lassan úgy érzem telítődtem holo lakk ügyben, de azért ha valami ütős kollekciót hoznának ki, tuti vennék belőle 1-2 darabot:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...