Thursday, April 16, 2015

Colours of Spring - turquoise / mint

Thymmike hirdetett egy izgalmas kihívást tavaszra - minden héten egy-egy tipikusan tavaszi színnel alkotunk

Mikor Thimmyke kiírta a felhívást egy hónapja, teljesen bezsongtam a sok szép szín gondolatára is, felírtam a kis lakkos füzetembe a dátumokat és sajnos az elmúlt időszakban szinte teljesen megfeledkeztem az egészről. Aki instagramon követ, az sejtheti hogy ennek az óóóriási selejtezés az oka - 28 év alatt alig szabadultam meg szinte bármitől is. Akkor eszméltem rá, hogy eljött a Nagy nap - és valamit posztolni kéne - mikor a blogokat szépen ellepték az első állomás manikűrjei.  Gyorsat lakkoztamm hát (Zoya Wednesday) és MoYou London Hipster 08 lemezével és MdU fehér nyomdalakkal pár fecskét költöztettem az ujjaimra. Nem lett valami bonyolult manikűr, de szerintem nagyon tavaszira sikerült:) Sajnos a fecskék némileg "tollhiányosak" lettek főleg nyaktájékon, de az összhatás hasonlóra sikerült, mint amit elterveztem.




Nézzétek meg  többiek munkáit is:

20 comments:

  1. De gyönyörű ez a Zoya lakk! Nekem tetszik a mani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pedig csomót agyaltam rajta, hogy megvegyem-e... nem tűnt túl logikusnak egy 25. menta lakk, de nagyon megszerettem:)

      Delete
  2. Nagyon cuki lett :)

    http://probablyme.hu

    ReplyDelete
  3. Nagyon jó lett. Megvan a tavaszi feeling :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy sikerült tényleg tavaszit festenem/nyomdáznom:)

      Delete
  4. Ennek a Zoyának valami fantasztikus színe van, baromira tetszik! A fecskék is nagyon cukik, kelleni fog nyárra egy ilyen mintás lemez :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. valóban nagyon szép ez a zoya! a lemezről ez az egyetlen minta tetszik igazán, a többivel még barátkozósban vagyunk:)

      Delete
  5. Aranyos manikűr és nagyon szép ez a Zoya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy ilyen sikere lett ennek a kombinációnak:)

      Delete
  6. Ó, de cuki! Fecske és tavasz, hát persze! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiskorom tavaszai és nyarai jutottak eszembe! Imádtam, mikor vihar előtt szinte köztünk repkedtek a fecskék és úgy vadásztak:)

      Delete
  7. Nagyon tetszik a mani, és köszönöm a feliratkozás gombot!!! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...