Friday, March 20, 2015

ILNP - Birefringence H



Tegye mindenki a szívére a kezét és vallja be őszintén, hogy hányszor és hányféle módon nevezte már át ezt a lakkot... Ha nektek nem is, számomra megjegyezhetetlen a neve. Nagyjából nyolcadik nekifutásra sikerült eltalálnom a B, R, F, I és N betűk helyes sorrendjét és most is meg kellett néznem az üveg fenekét, hogy a poszt helyes címet kapjon. Na de a lényeg! A szín, vagyis színEK!... Annyira szidom magam, hogy nem kentem fel eddig se őt se Sirene H-t és csak most ocsúdtam fel, hogy Barbara mennyire szép multikróm lakkokat alkotott. Miután felkentem ezt a darabot, azonnal mentem is az INLP oldalára, és csekkoltam, hogy miket lesz még érdemes beszerezni. A szokásos jellemzés után jönnek a képek. Remélem sikerült mindent közvetítenie a kamerának:)

Üveg: 12 ml. Már ecseteltem (he-he) hogy mennyire szeretem az ILNP lakkok üvegeit. Nagyon letisztultak, nincs matrica bubikkal, és hát a popsin matrica a lakkhoz illő színekkel a legcukibb dolog, amit lakkon valaha láttam. Persze szívecskés is - biztosra mentek a dizájnnal.
Kupak: Maga az álom. Fekete enyhén gumis érzetet keltő műanyag, amivel nagyon kellemesen és precízen lehet kenceficézni.
Ecset: Lapos, tömött, szögletesre igazított véggel. Nem bánnám, ha egy fél fokkal puhább lenne, mert sajnos egy kicsit meglátszódnak az ecsetvonások a lakkozásban, akármennyire is igyekszem. 
Szín/Finish: Wow. Dupla Wow és tripla is. Kék, türkiz, lila, magenta, rózsaszín, réz és valahol a vége felé egy icipici zöld is előkerül. Az én üvegem H jelzéssel van ellátva, azaz holo. Természetesen ez is látszik erősebb megvilágításban, de szimpla fényviszonyok közt inkább a multikróm tulajdonságot emelném ki elsőre.
Textúra: Nagyon kellemes, kicsit sűrűbb a szokásosnál - ennek ellenére jó vele dolgozni.
Fedés:  2 rétegben teljesen egyedül, fekete alap vagy egyéb trükkök nélkül tökéletesen fed. Nálam emiatt került be a nagyon kedvenc álomlakkok közé, és tervezem begyűjteni a hasonló darabokat szép lassan.
Ár/Elérhetőség: Nailland 3690 Ft vagy ILNP $12.5













Próbáltátok már valamelyik multikróm lakkot? Melyik tetszik legjobban?

4 comments:

  1. My favorite color of all time from ILNP. You captured the shifts beautifully. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Sarah Lynn :) I am soooo stupid I did not try this one earlier...

      Delete
  2. Multikrómból nekem viszonylag kevés elgendő, de ez a lakk gyönyörű! A Siren-re meg nagyon kíváncsi vagyok. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...