Tuesday, March 17, 2015

Dupe Vadász - Warm Green holo

Ma a lila lakkokat terveztem megmutatni, aztán rájöttem, hogy a zöld sokkal aktuálisabb a St. Patrick's day keretein belül:)! Két csoportra osztottam a fűszíneket - ma a melegebb, zöldes-olívás árnyalatok jönnek.







Dance Legend Olive Theory
Még most is kicsit furcsállom ezt a lakkot és nagyon ambivalens érzéseim vannak vele kapcsolatban. ÓÓ de széép, aztán 2 perc múlva meg már fáj ránézni... Naggyon nem tucat szín, és szinte biztos, hogy nem köszön szembe az utcán. Érzetem, hogy hasonló színvilág, mint az A England mellette, de nem hittem, hogy ennyire egyforma az alapszín. Valamiért nem vagyok benne biztos, hogy jól áll neki ez a linear holo meg pehely dolog... Még barátkozom vele, mert ugye vöröses hajhoz elvileg megy ez a szín, de lehet hogy túl fogok adni rajta, ha nagyon nem használom ki.



A Englang Fotheringhay Castle
Mire észbekaptam, hogy Adina egy újabb kollekcióval lepett meg minket, a Nailland pult már le is volt fosztva. Szerencsére restock után sikerült megvennem, és egyik kedvec A England lakkom lett azóta. Tipikus meleg, mohazöld, nagyon visszafogottan holo és iszonyat jól fed. Nyomdázni is gond nélkül lehet vele:)




A Englang Dragon
Erről a lakkról már ódákat zengtem ITT, azt hiszem nem meglepetés, hogy alapdarabnak tartom. Sokkal könnyebben emészthető zöld, mint az előző kettő.



Smitten Polish Between the Baubles
Erről a nagyonholo, nagyonzöld, nagyonimádom lakkról is írtam már bővebben ITTNem tudok betelni a színével és azzal, hogy mennyi szivárvány lakik benne. 

A mai vadászatot sikertelennek nyilvánítom - nem találtam dupeokat a melegebb zöldes holo lakkok közt. Ha kedvencet kéne választanom, nagy bajban lennék. Talán Olive Theorytól válnék meg legkönnyebben, de már elképzeltem, hogy milyen jól fog mutatni az őt követő A Englad lakkal egy skitelette manikűrben:)

Nektek melyik tetszik legjobban? Melyik legkevésbé? 

5 comments:

  1. Nekem innen egyértelműen a Fotheringhay Castle (jeee, sikerült első nekifutásra leírnom!) a befutó :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem harmadszorra sem sikerül rendesen leírnom, csak ha magamban betűzöm és kimondom, hogy hol vannak a H-k. (FÓT - HERING - HÉJ, így bár kicsit érdekes élképzelni egy agglomerációs hering héját, le tudom írni a lakk nevét)

      Delete
    2. Áááá, és ezt csak most látom :D :D

      Delete
  2. Nagyon szépek, de ez azért nekem elég meredek szín. Még a Dragon a legkonzervatívabb :) Nekem erről a színről mindig nehéz selymek jutnak eszembe meg régi ruhák kosztümös filmekből :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó igen :) lehetőleg sok sok arannyal és hímzéssel?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...