Sunday, March 15, 2015

Dupe Vadász - Medium Teal holo

A mai nap versenyzői:




Rita posztjában olvashattátok és láthattátok már egy szegmensét ezeknek a lakkoknak. Mikor a teal holokat cserkésztem a polcomról tudtam, hogy nem fog szépen kiférni minden lakk egy képre/kézre, ezért alkottam egy világos és egy sötét  alcsoportot: "Világos" teal holo lakkok kerültek a mai posztba (persze ők is jócskán a sötét színekhez tartoznak: CbL Thriller, piCture pOlish Dragonfly, A England Saint George és Colour Alike 496. A sötét teal holókat (piCture pOlish Escapades és Colour Alike Winter Holo 501) holnap láthatjátok majd:)




Colors by Llarowe Thriller 
Mikor felmerült az első Hypnotic Polish rendelés ötlete, azonnal rácuppantam a CbL lakkokra:)! Überholo, csodaszín, de sajnos elvileg megszűnő darab. Nagyon örülök, hogy a sok kosárba ki-be rakosgatás végén Ő bent maradt. A poszt írásakor még van a Hypnotic Polish webshopjában.



piCture pOlish Dragonfly
Hogy én rajta mennyit agyaltam! Végül arra jutottam, hogy megveszem, aztán meglátom ő marad vagy Gyuri. A döntésben Edina posztja sokat segített:) Tényleg úgy gondoltam, hogy képes leszek választani és az egyiküket eladni. Hát nem így lett. Ha valaki kék, zöld és "minden, ami köztes" rajongó, akkor simán megfér egymás mellett a két lakk. A polcon is, meg a körmökön is :).  (Nailland link)


A England Saint George
Második körös A England lakkjaim egyike. Ami azonnal szemet szúr, az a csodálatos fedés és a jujdeszépholo. (Nailland link)



Colour Alike PZN 496
Madlen "beszélt rá" (Nézd, one coater teal holo! Jöhet? - Igen, köszi). Nagyon vibráló, ő a legvilágosabb és a megszokott Colour Alike holo finissel rendelkezik. Nem vág homlokon 2 méterről, mint egy F.U.N. vagy egy CbL, de ezeknek a diszkrétebb daraboknak is van helye egy-egy lakkimádó gyűjteményében. (Nailland link)



Egyik lakktól sem válnék meg szívesen, de ha csak egyet tarthatnék meg, akkor azt hiszem Dragonfly lenne az, már csak a neve miatt is! Imádom a szitakötőket, az Ex Libris nyomdámon is övé a főszerep:)

Szívesen fogadom további teal holo lakkok ajánlását kommentben:)

7 comments:

  1. Dragonfly tényleg szép, nekem is az tetszik legjobban, meg az A-England. De hogy mennyi zöld lakkod van :D

    ReplyDelete
  2. Nahát, nálam egyáltalán nem így néz ki a Thriller, sokkal kékesebb! Lehet, hogy a HP-ba valami másmilyen agad ment, ami zöldebb lett? Mert a Dragonfly meg a Gyuri meg tökre olyan, mint a fotóidon. Hm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gyanítom, hogy llarowe háza táján ugye nem minden adag lakk lesz egyforma... A TMRB sem olyan nekem, mint a képeiden v Edina fotóin... Persze így is imádom mindet, de csak olyat fogok, rendelni, ami határozottabban más szín, mint amik már megvannak.

      Delete
  3. Mindegyik gyönyörű, de nekem az A-England tetszik a legjobban. :3

    ReplyDelete
  4. Na, már látom hogy jönnek az indie lakkokról az ugyanazt a színt összehasonlító posztok is! Tényleg érdekes lenne felkenni 3 különböző adagból származó Thrillert, hogy mennyiben más a színük?
    Zsóka, baromi jó poszt lett, ezek után mind kell, természetesen! :)) Amúgy enyém Thriller is sokkal kékebb, szerencsére. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszett a poszt! Persze nem az a cél, hogy mindenre rábeszéljem a lakkfan társaimat, csak ha már ennyi holót felhalmoztam, szerettem volna hasznossá tenni magam:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...