Saturday, March 14, 2015

Creative Shop stamper + MdU White teszt

Mikor megláttam, hogy a Hypnotic Polish kínálatában is elérhető lesz ez a hypeolt nyomdázó azonnal tudtam, hogy le fogok csapni rá:)




Egy ideig csak előrendelni lehetett, de pár napja már  "rendes" kosárba is be lehetett rakni ezt a terméket. Mikor az első reviewkat megláttam Chitchat nailsnél, teljesen odáig voltam meg vissza, aztán eltettem a kívánságlistámra, hogy MAJD ha valamikor elérhető lesz, beszerzem. Ez a pillanat sokkal előbb eljött, mint azt akkor reméltem:)! 

A másik nyomdázáshoz szükséges kellék - ha már a lemez és a párna rendelkezésre állnak - a lakk! Millió és egy blogger oldalán van már összegyűjtve, hogy a hivatalosan nem nyomdázáshoz kitalált lakkok közül melyik fed annyira, hogy lehessen vele nyomdázni. A kifejezetten stampinghez feltaláltak közül ismertem már Kondad és Essence lakkjait, de mikor bejött az MdU a naillandbe nem tudtam ellenállni a rengeteg színnek! Ami azt hiszem alap, az viszont a fehér. Amennyire nehéz jól fedő fehér lakkot találni, annyira nehéz, vagy inkább még nehezebb nyomdázáshoz is jó darabra bukkanni. Eddig a icipici Konad fehéremmel voltam legjobban megelégedve, de szerettem volna egy könnyebben beszerezhetőre váltani.

Persze szeretek túlzásokba esni, ezért ebből rögtön a nagyot vettem meg, utána olvastam csak sok bloggernél és lakkos csoportban, hogy nem vált be egyáltalán. Kisebb sokk után elszomorodva pislogtam a lakkra, de azért próba nélkül nem akartam lemondani róla. Nagyjáből ekkor érkezett meg a HP rendelés is, így két legyet ütve egy csapásra született meg ez a mai poszt.

A nyomdázóról

Nagy, puha (de nem annyira, mint vártam), kicsit érdekes, hogy a súlypontja a párnánál van, talán könnyebb lenne használni ha nem csúszna ennyire a fém fogója és lenne súlya az egésznek. Összességében persze így is az eddigi legjobb nyomdázóm, de ha lehetne rajta fejleszteni, akkor megváltoztatnám a fogóka anyagát és súlyát. Álmaim nyomdázója ebből a nagy, puha fejből állna és egy piCture pOlish vagy ILNP kupakból állna:) Kicsit nehéz vele elsőre navigálni, de utána pikkpakk belejön az ember. Amit kicsit furcsállottam elsőre - bár teljesen logikus - hogy nem szabad lemosni acetonnal, csak magic hengerrel vagy celluxszal szabad leszedni a lakkmaradékot. Azt hittem ez megnehezíti vagy lassítja majd a nyomdázást de szerintem egész jó megoldást találtam: Celluxból O betű, papírra ragaszt, nyomdázást kezd! Maga a nyomdázás nálam úgy nézett ki, hogy a köröm közepe fölé tettem a párnát, majd lenyomtam. Nem görgettem, nem néztem a millimétereket a szélénél, hogy vajon mindenhova fog-e jutni. Nagyon nagyon nagyon meg vagyok elégedve vele, szerintem egy jó időre a többi párnát félreteszem. Ami ÓRIÁSI pluszpont, hogy minden szín meglátszik a nyomdán! Nem kell trükközni, ha épp fehérrel, rózsaszínnel vagy pirossal szeretne az emner nyomdázni. Bár a nyomdázóhoz a "lehúzóka" csak kiegészító, eddig ő vált be legjobban. Használtam már Konad pengéset (kb 14 éve) és mindenféle lejárt kártyákat, de ez rugalmasabb és szebben leszedi a fölösleget, mint bármi.

Összességében nagyon meg vagyok elégedve, csak ajánlani tudom!
Ha megtetszett INNEN tudjátok megrendelni.


A lakkról

Büdi, sűrű, fura. Ezek az első benyomások, de aztán persze a jó oldalát is megmutatja. Mikor az első képeket csináltam a párnáról, hogy sej de szépen felvette a mintát, 5 másodperc alatt rászáradt annyira, hogy SEMMI nem került át a körmeimre. Aki szöszölős vagy lassú annak nem ajánlom sima nyomdázáshoz, viszont az az érzésem, hogy stamping decalhoz jó lesz majd. Szerintem nagyon szépen lehet vele dolgozni, csak meg kell találni a megfelelő tempót. Plusz pont, hogy a rontott mintát egy húzással el tudtam szedni (alatta 2 réteg Color Club Cherubic volt HK top coattal).





 Első köröm 

Került mindenhova bőven lakk, csak a mutatóujjamat sikerült elsietni és félrenyomdázni


 Egy húzással lejött a minta


Kis celluxom a 4 ujj nyomdázása után - lakkmaradványok és szöszhalom...

Nektek beváltak az MdU lakkok? Milyen színeket  próbáltatok?

14 comments:

  1. Ez egy szuper nyomdázó lehet, bár úgy látom, elég nagy a feje, így rá kell érezni, hogy hová kell a mintát nyomni. Szép a mani! :)
    Nem próbáltam MdU lakkot, jó nekem a sok Moyra meg holos lakk. A 03-as Moyrával tökéletesen meg vagyok elégedve, ha fehér minta kell. A Gel lookos fehér annyira nem jön be.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát igen, ha mondjuk megvan, hogy egy pici mókus fülét szeretnéd a gyűrűs ujjad közepére, akkor nem biztos, hogy elsőre sikerül. A teljes körmöt lefedő és ismétlődő mintákat annyira nem kell túlaggódni... A Moyrát ki is fogom próbálni, köszi az ajánlást!

      Delete
  2. Szuper ez nyomdázó és a "lehúzóka"is tökéletes. Nekem is megvan és csak azt tudom tudom mondani, hogy aki nyomdázni kezdene, csak ilyennel próbálkozzon. Nem lehet elrontani :) Nem olcsó, de megéri a befektetést.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, nem valami olcsó, de én is csak 0.3 mpig gondoltkoztam, hogy megéri-e. Most szinte bizsereg a kezem ha lakkozom, hogy még valami nyomda is kerüljön mindenre :)

      Delete
  3. Én nagyon kedvelem a MdU lakkokat,most keztem el feltölteni a készletem.Szerintem sokkal jobban pigmentáltak mint pbármelyik eddig általam használt nyomdázólakk :)
    A nyomdázópárna is nagy kedvencem,szerintem gyerejáték a vele valü nyomdázás :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milyen színeid vannak? Én most a zöldekért vagyok oda, de úgy érzem a Naillandnél inkább tutira mentek és a populárisabbakat rendelték be első körben... remélem bővül a választék nemsoká:)

      Delete
  4. Csatlakozom a Mundo lakkok kedvelőinek sorába, szerintem is tök jók! Mondjuk a fehéret még pont nem próbáltam, de ami késik nem múlik. :) Én most egy ebay-es nyomdapárnát használok, és teljesen jó, viszont kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet a MoYou taknyos nyomdapárnája. :) Örülök, hogy neked ennyire bejött a nyomdázó!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy Neked is bejöttek! A pirossal kapcsolatban még kicsit bizalmatlan vagyok, de pár nap múlva őt is letesztelem.

      Delete
  5. Köszi a posztot Zsóka! Erre a nyomdapárnára nagyon kíváncsi voltam. Én most a dashicas Magnolia nyomdázót használom és nagyon meg vagyok vele elégedve. Szerintem ezt is ki fogom próbálni előbb-utóbb. A Cherubic-ot meg ezer éve meg akarom venni, de soha nincs, amikor (évente kétszer) eljutok az üzletbe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát a Cherubic az maga a csoda...Szoktam néha ismerősöknek lakkozni, és aki kicsit visszafogottabb, de azért szeretne valami különlegeset állandóan kiszúrja a polcon:)! Ha eljutok a bolt felé szerintem veszek is backupot.

      Delete
  6. MdU lakkom van fehér és fekete, ezek nagyon jók.
    A nyomdázó nagyon tetszik, de vártam, h hazai blogon is olvassak róla, így most már én is megveszem amint megvannak a kiszemelt Glam Polish körömlakkjaim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj ne is mondd a Glam Polishokat... sír a tárcám és roskadozik a virtuális kosaram... Welcome to the 60's??? Arról rögtön Te jutottál eszembe:)

      Delete
    2. Jól itppeltél :D A Welcome to the 60's minden webshopban sold out, de ezen kívül van még vagy 5 szín ami nélkül nem lehet élni. :D

      Delete
  7. Na, most persze bánom, hogy nem rendeltem Veled ebből a nyomdapárnából :)

    Tök jó volt a bejegyzés, és egyébként a fehér MDU megy nekem is, csak a szürkével voltak gondjaim.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...