Wednesday, February 18, 2015

Manikűrvadász - 15. forduló

Sziasztok, 

Egy nappal megkésve, de én is elkészítettem a vadászott manikűrt:)



Franciska oldalát nézegetve nagyon sok olyan manikűrt láttam, ami tetszett, de mikor az alábbit megláttam, tudtam, hogy ez alapján fogok készíteni erre a fordulóra. Mivel nem rég lettem nagyon boldog tulajdonosa az "Aranyhalacska" lakknak, szerettem volna ezt a motívumot is beépíteni.

Az eredeti manikűr:

http://unalomuzesalapfokon.blogspot.hu/2015/02/nyomdas-manikurok-6.html





Az én verziómban a mutató és kisujjakra került a nyomdázás Barry M gold foil lakkjával, Moyou sailor 04-es lemezét használva a kis halacskákhoz. A középső és gyűrűs ujjakor szintén Barry M szerepel alapként, rá kentem 2 réteg cukker baglyos Anna Gorelova Gold Fisht. Tudom, hogy az eredeti és a remake manikűr csak távoli biccentős köszönőviszonyban vannak egymással... Remélem elnézitek, hogy ennyi mindent módosítottam rajta és még késve is posztolom - a bocsánatot első sorban Ciskától kérem, hogy így megvárakoztattam.




Nézzétek meg a többiek zsákmányait is!


5 comments:

  1. Mindkettő nagyon szép! Az arany-fehér mindig elegáns :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon jópofa lett az aranyhalakkal :D Nekem magáról a lakkról egyébként nem jutnak eszembe, de mégis jól illenek ezek a motívumok ehhez a lakkhoz (főleg így, "aranyosabb" alappal :).
    Bárkinek közbejöhet bármi, ami miatt épp nem tud blogolni (vagy bármi mást csinálni), ez teljesen érthető szerintem :)

    ReplyDelete
  3. Mennyire cukik már a nyomdázott minták!! :) Tetszik. :)

    ReplyDelete
  4. Szuper lett! :) Én is késtem vele egy napot, szóval nyugi! :D

    ReplyDelete
  5. Mindkét mani szuper, imádom a fehéret és az aranyat együtt!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...