Tuesday, January 13, 2015

OPI - Muppets World Tour

Sziasztok, 

Sajnos saját hibámból letört a körmöm, de szerencsére pár régebbi lakkozást befotóztam így nem maradtok poszt nélkül a következő 3-4 napban sem (addig meg koncentrálok a kövesztésre...)




Üveg: 15 ml, az egyik kedvencem, nagyon masszív és strapabíró. Nem egyszer ejtettem már le OPI lakkot, de szerencsére eddig még soha nem törtek el!
Kupak: matt műanyag, nehezebb fajta, nem marad meg rajta az ujjlenyomat és könnyű manőverezni vele
Ecset: Pro Wide, szokásos OPI - lapos, szögletes véggel, közepes keménység
Szín/finish: Valamiért nem nagyon akart engem megfogni ez a kollekció (Muppets Most Wanted). Egyedül a Gaining mole mentum tetszett, de Barry M Treasure Chest már meg volt, ezért nem akartam csak a lakkjaim számát gyarapitani. Teltek a hónapok és hogy, hogy nem, a polcomon végezte Miss Piggy's Big Number és Muppets World Tour. Mindkettőt leértékelve vettem a Marionnaud-ban hirtelen felindulásból. Hazatérve elkezdtem forgatni az üvegeket és elvarázsolt mind a kettő - a szóban forgó cukiság például azonnal egy jól megtömött hógömbre emlékeztetett, és tudtam, hogy télen minimum egyszer fel fogom kenni mindenféle díszítés nélkül. Próbálom leirni mi minden van az üvegben, de szertinem a képek beszédesebbek lesznek nálam. Áttetsző alapban vannak ezüst mikrocsillámok, fehér hex glitterek (kicsi és nagy), arany hex glitterek (kicsi és nagy) , kék hex glitterek (nagy), iciri-piciri fehér négyzetek. Éééééés mindehhez még hozzá jön, hogy liquid sand a finise. WOW. Imádom!!!!!  
Textúra: nagyon kellemes, az első réteg siklik a körmön és a második sem akadozik, vagy szárad nehezen. Sajnos a lemosás gyenge pontja, de hát egy ilyen lakkért cserébe simán alufóliázok vagy csak használok simán lehúzható alaplakkot.
Fedés:  önmagában nem mertem nekivágni, 3 réteg minimum kéne neki, és igazából jobban is tetszik fehérre kenve...Lentebb az első két kép egy réteget mutat, az utolsó kettőt. Igazából így visszanézve nincs akkora különbség, és emlékszem, hogy mikor felkentem konstatáltam is magamban, hogy elég lett volna az első után megállni.
Ár és elérhetőség: Eredeti ára 2990 Ft volt a Marionnaudban, de le volt értékelve 50%kal és beváltottam rá egy 1000 Ft-os kupont, így 500 HUFért jutottam hozzá. Nagyon remélem, hogy még lehet kapni a Royal Nailsnél vagy valamelyik itthoni webshopban. Valaki találkozott vele mostanában? Erős a gyanúm, hogy csak limitált kollekció volt, és már nincs sehol :(









Nem sok emberen láttam ezt a lakkot... Valami ficamom van, hogy ennyire tetszik és lecsaptam rá? 

1 comment:

  1. Tényleg szép fehéren, télre való :) Nekem már tört össze Opim, lehet, rossz szögben esett le, 20 cm magasról, sajnáltam nagyon, meg magamat is, mire feltakarítottam a lakkot.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...