Sunday, January 4, 2015

Madár Móka - Páva

Sziasztok, 

Sajnos január nekem vizsgaidőszak, de nem tudtam megállni, hogy ne csatlakozzam Thimmyke madár mókájához legalább ezzel az egy manikűrrel! 




Rögtön tudtam, hogy miket fogok használni. Szerencsére kivitelezés közben sem csúszott nagyon félre a dolog, az eredmény olyasmi lett, mint amit elképzeltem a fejemben. 


Amiket használtam:
Orly Bonder alaplakk
Lovely fekete lakk
Moyou London Tropical 06 nyomdalemez
Dance Legend Wazowski a mintához (swatch ITT)
Dance Legend Boo, Boggs és Celia pontozós díszítéshez
Sally Hansen Big Shiny top coat


Moyou lemezel és Dance Legend lakkok elérhetők a Naillandnél, Sally Hansen a DMből, Lovely lakk a Rossmannból, Orly pedig a Perfect Nailstől van.


Csináltam "folyamatképeket", kíváncsi vagyok, nektek melyik állapotában tetszik leginkább a manikűr - már ha bejön egy egyáltalán. Hétköznapokra lehet, hogy csak a sima nyomdázott verzió mellett döntenék (első kép) , de ha már páva, akkor legyen kövér:P, akkor minden színt szerettem volna belevinni:).







Nézzétek meg a többiek munkáit is!

10 comments:

  1. Szupi lett. :) Nekem mindegyik fázisban tetszik. :D

    ReplyDelete
  2. Csatlakozom Timikéhez, valóban minden fázisában különösen szép! :)

    ReplyDelete
  3. Én meg csatlakozok Timihez és Karolinához is. :D Nagyon szép lett a manikűröd, csodás a pávád. :)

    ReplyDelete
  4. Nagyon tetszik a végeredmény, de hétköznapokra én is inkább a "sima" nyomdázott verziót preferálnám :)

    ReplyDelete
  5. Nekem a végeredmény tetszik a legjobban, hihetetlenül jól tükrözi a pávát :) Szuper jó vagy! :)

    ReplyDelete
  6. Hű, de nagyon hű *.* Azt hiszem ezzel mindent elmondtam :D

    ReplyDelete
  7. Nagyon szép lett, főleg az végeredmény!

    ReplyDelete
  8. 'a végeredmény' nem tudok írni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...