Tuesday, January 20, 2015

Franciska

Sziasztok, 

Azt hiszem valami genetikai dolog lehet a körömlakk/macska/bögre imádata mögött: sokaknál egyszerre jelentkezik, vagy némi időeltolódással midnd3 "tünet".



A körömlakkos részt nem kell taglalnom, hiszen ez a blog alaptémája. A bögrékre talán egy másik alkalommal fogok kitérni, mert nem nagyon szoktam őket fotózgatni, viszont a középső pont, a MACSKA igenis sok fénykép alanya volt már, most pár kedvencet mutatok Nektek (addig is nő a körmöm!! ma már szinte vállalható volt).

Franciska a keverék házi cicc április 7.én született Gyálon. Sajnos pici koráról nem sok képem van (csak augusztus elején költözött hozzánk) de azért párat kaptam az előző gazdiktól - itt a kis család, jobb szélen Franci.


henyepózban, kicsavarva

ébredezés közben

ébredés utáni mancstisztítás

bagollyal a derékban legjobb az alvás

 rekeszmacska swatcháblákkal

enyhén átrendeződve

Fosztika épp szünetet tart a dobozgyepálásban

első találkozás a hóval

megérdemelt pihenés a gazda kedvenc zacskójában, komfortosítás után


Remélem nem bánjátok, hogy ma cica-poszt volt:)


12 comments:

  1. Ó de nagyon cuki :D Hát tud élni az biztos. :D Az első ládás és a mancstisztítós póz nagyon vagány. :D

    ReplyDelete
  2. Gyönyörű cica :) A zacskós kép tetszik a legjobban :D

    ReplyDelete
  3. Jaj, de nagyon szép ez a cica! :)

    ReplyDelete
  4. Lehet valami az elméletedben... már gyerekkoromban betegesen vonzódtam a bögrékhez, már egész szép gyűjteményem van, aztán jöttek a körömlakkok, khm... és mostanában erősen gondolkodom azon, hogy ha jövőre saját lakásom lesz, akkor beköltöztetek magam mellé egy cicukát. :D
    Nagyon szép a cicád, de látom anyukától jó géneket örökölt, ő is szép cica! :)

    ReplyDelete
  5. Ebben a posztban is volt lakk: a swatchlapok és a Golden Rose-os doboz. ;D
    Cuki a cica, nagyon szép. :)

    ReplyDelete
  6. csodás a cicád,imádom a fehér macsákat!!

    ReplyDelete
  7. Ennivaló ez a macska! :) El is küldtem a férjemnek a linket, hogy szokja a gondolatot. :D

    ReplyDelete
  8. Gyönyörű ez a cica és imádom a pózait! A macskák utánozhatatlanok! :)
    A körömlakkot és a macskákat is imádom, a bögréket is szeretem, bár beteges vonzalmat még nem érzek...

    ReplyDelete
  9. A bögre nálam fogyóeszköz, annyira nem is szeretem őket, de a maccs aranyos :) Hihetetlen pózokat bír felvenni :)

    ReplyDelete
  10. Hatalmas reebantz a macskád, imádnivaló! :DDDDD
    Üdv: négy cica gazdája, Reni :)

    ReplyDelete
  11. Nekem a rekesz macska jött be.. :D Nagyon döggy! :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...