Sunday, January 11, 2015

Flormar - Green Mirror MR05

Sziasztok, 

Mára egy kis visszafogott zöldes-ezüstös lakkot hoztam:) Sajnos ma sikeresen letörtem 3 körmöm - kissé dinamikusan nyúltam a sütő irányába és közben totál másra figyeltem... Szerencsére ezeket a képeket pár napja csináltam, így nem marad a mai nap poszt nélkül.



Kicsit eltévelyedtem, hiszen azt ígértem egy Facebookos csoportban, hogy most zsinórban 6 kék lakkról fogok írni - de hát nem tehettem mást, sajnos a terveimet saját figyelmetlenségem húzta keresztbe. Remélem elnézitek, hogy a következő napokban régeben felkent lakkokat fogok mutatni és a kékekre csak akkor térek vissza, ha megint vállalhatóak a körmeim. 
Üveg: 11 ml, stabil, magasabb fazonú középvastag, matricával
Kupak: szokásos Flormar, és végre ergonomikusan viszonyul az ecset/kupak :) 
Ecset:  vetekszik a top 3ba jutásért! Széles, lekerekített, lapos, duci és puha. Egy álom.
Szín/Finish: nagyon halovány ezüstös- zöldes lakk króm/mirror finissel. Nem mondanám duokrómnak, de valahogy különböző szögekből nézve tűnik néha zöldnek néha ezüstnek. Nagyon elnyerte a tetszésemet!
Textúra: nagyon féltem, hogy folyós lesz vagy csíkozni fog, de szerencsére nem lehet panaszom! Minimális csíkok vannak a fotókon, de ez az életben tized ennyire sem volt látható. 
Fedés: 2 leheletvékony réteg, azt hiszem tökéletes lesz nyomdázni!
Ár és elérhetőség: Nailland, 790 Ft 









Egy réteg Fairy Dusttal:


Szeretitek a mirror/krőm finisű lakkokat?


4 comments:

  1. Mostanában megszerettem ezeket a lakkokat, de pusztán a nyomdázás miatt :) Merthogy ezekkel alapvetően jól lehet ^^ Látom, hogy írtad hogy jó lesz nyomdázni, de ha próbáltad is, akkor majd mutatsz képet? Olyan jó lenne :) Valamint a kollekció többi darabja is ilyen jó lehet nyomdázásra? ^^

    ReplyDelete
  2. Amint vállalhatóak lesznek a körmeim, kipróbálom :)

    ReplyDelete
  3. Nekem van hasonló, Manhattan Colour Land kollekciós, kék és zöld színben vettem, a zöld nagyon-nagyon hasonlóan néz ki. És én is kipróbáltam hasonló csillámos lakkal, jól állt neki :)
    Amikor meg nyomdáztam vele, ezüstnek látszott, nagyon elegáns lakk szerintem.

    ReplyDelete
  4. Szép kis szín, bár nem az én színem... :) De rajtad jól mutat. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...