Wednesday, December 17, 2014

Colour Alike 535H

Sziasztok, 

Pár napja feltettem instára 4 CA lakkot, és Rátok bíztam a döntést, hogy kit kenjek másnap. A manikűr elkészült, csak épp a posztot nem volt időm megírni - így most kis késéssel pótolom. Remélem tetszeni fog mindenkinek, annak ellenére, hogy már sokan írtak erről a lakkról.





Már nem egyszer említettem, hogy mennyire odavagyok a rafinált elnevezésekért - főleg, ha lakkokról van szó. Sajnos pár márka nem érzi úgy, hogy be kéne állni a sorba és könnyen megjegyezhető, esetleg még ötletes nevet is adni. Szerencsére annyira azért voltak jó fejek a Colour Alike lakkok névalkotói, hogy a H betűt a szám mögé tették, és azonnal tudjuk is: holo lakkra számíthatunk. Az a helyzet, hogy ennek a lakknak akár egy  biztonságos jelszó-generátor is adhatta volna a nevet (pl Wz8qPn.U3) akkor is imádnám:) Szerencsére az ecset boldog tudatlanságban siklik és a fedést sem befolyásolja a név. 



Üveg: 8 ml, nem tartozik a legnagyobbak közé. Henger, stabilitásával nincs semmi gond. Tetszik, hogy nyomva van a márka és a főbb információk, csak egy pici matrica van oldalt. Letisztult, szerintem nagyon kellemes ránézni.

Kupak: Vizuálisan kellemes élmény, de lehetne kicsit ergonomikusabb. Miközben lakkoztam nem éreztem persze kifejezetten kellemetlenül magam, de van ennél jobb kialakítás is.

Ecset: Filigrán, hengeres, közepes hosszúságú. Nagyon jól, precízen lehet vele festeni, eléggé puha, nem csíkoz.

Szín/Finish: Ójaj ójaj! Persze jó értelemben:) Lehet, hogy csak elfogult vagyok de én multichrome lakknak mondanám (lila/bordó/barna/arany/zöldes) de ha valaki nagyon kritikus és nem próbálkozik csuklóficammal a fényben akkor is duochrome. Ami az igazi varázslatot adja, az a HOLO :)!!!

Textúra: Kicsit folyósabb, mint amihez szoktam. Az ecset nekem elég sok festéket felvett, ez látszik is a képeken, hogy kis cseppé kezd alakulni.

Fedés: Egy rétegben fed, de az intenzív és mély színhatás érdekében felkentem egy másodikat is.

Ár és elérhetőség: 1240 Ft, természetesen Nailland :)

Most beszéljenek kicsit a képek helyettem. A sorozat végére megjártam a lakás összes csücskét, minden kéztartást kipróbáltam, szóval komoly fizikai megterhelés volt. Ha van valakinek időtakarékos és bevált technikája multikróm lakkok színhű fotózásához, kérem szépen, hogy ossza meg:)











Nektek melyik CA lakk lopta be magát a szívetekbe? Szeretitek a duo vagy multikróm lakkokat?






8 comments:

  1. Jaj de széhéhéhéhéhéééép :) Az első CA lakkom, és hát mindenki emlékszik az elsőre ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen igen:) majd nyomdázni is kipróbálom alkalom adtán.

      Delete
  2. Nagyon jók lettek a képeid, visszaadják a lakk szépségét! Nálam már vagy tíz lakkjuk lapul a fiókban és még nem állíthatom, hogy mind meglenne, ami tetszik. Az 535 párost az első körben szereztem be és nem bántam meg egyiket sem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egyre vonzóbb nekem is a sima 535, de a havi/éves keretemet lassan túllépem :(

      Delete
  3. A CA lakkok nekem is gyorsan a kedvenceim lettek, bár csak 4 db van, nem tudnék választani közülük, melyik a legszebb. Az ecsettel nekem meg kellett tanulnom bánni, de a lakk állaga tökéletes, a lakk mennyisége is, a látvány meg magáért beszél.

    ReplyDelete
  4. Kezdem elveszíteni a fonalat, hogy milyen lakkjaim vannak. De ha ez kétszer lesz meg, akkor sem fogom bánni, mert ÓTEJÓÉÉÉG!!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. sajnos CA lakkoknál én is fonalvesztő vagyok, főleg a név hiánya miatt. A telómba írtam fel mi van meg, így tuti nem veszek semmit újra "véletlenül"

      Delete
  5. szép lakk nagyon, én is agyalok a teljes kollekció beszerzésén

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...