Friday, December 19, 2014

A England - Dragon

Sziasztok, 

A napokban rajtam is kezd elhatalmasodni a karácsonyi láz, ennek örömére egyik új A England lakkomat kentem fel:)






Mikor elkezdtem az A England lakkok felé kacsintgatni, azonnal megakadt rajta a szemem, de sajnos mikor elszántam magam a vásárlása, pont nem volt készleten. Egyszer aztán, mikor új szállítmány jött, megérkezett pár üveg Dragon is. Mikor viszont kezembe vettem az üvegeket majdnem elkezdett tikkelni a szemem: mindegyiken totál el volt csúszva a kis cuki koronás A betű. Na nem baj, megvárom a következő szállítmányt. Erős leszek. Nagyon. Persze heti háromszor mentem a Westendbe és pár Árkádos látogatást is tettem az elmúlt 1-2 hónapban. A félrecsúszott A betű minden egyes alkalommal kísértett, míg végül már csak egyetlen üveg maradt a Westendben. Megszántam hát, elővettem a tárcám és arra gondoltam jó gazdája leszek, szeretni fogom mint a többit. Mikor hazajöttem és alaposabban szemrevételeztem az aznapi zsákmányt (egy tea, jó megvilágítás, kellemes zene) akkor örömmel fedeztem fel, hogy van benne valami enyhe duchrómos kis érzés a holo mellett. 


Üveg: 11 ml, kellemesen a sarkoknál lekerekített kocka, nagyon stabil, nagyon masszív, az egyik kedvencem.
Kupak: műanyag ezüst bevonattal. Minden meglátszik rajta, szinte már az is, ha csak arra gondolsz, hogy kézbe veszed az üveget. Sajnos mini karcosodásra is hajlamos.
Ecset: henger, kellemesen puha, nem csíkoz és nem állnak összevissza a szálai, precízen lehet vele lakkozni
Szín/Finish: meleg mohazöld, bronzos arannyal és holóval
Textúra: folyékony, de szerencsére nem áztattam el egyetlen körömágyat sem
Fedés: egy rétegben tökéletesen fed, de javasolt második réteg a színek kiteljesedésének érdekében
Ár: 2990 Ft
Elérhetőség: Nailland











Ti is szoktatok alapos zsákmányszemlét tartani egy egy shopping után? Melyik a kedvenc zöld lakkotok ezen a télen?

6 comments:

  1. :O Nekem is megvan, de nekem sosem játszott ennyi színben! WOW!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tényleg ilyen no photoshop :) még csak profi fotós setupom sincs szarvassal :P

      Delete
  2. Nahát, tényleg különleges, sosem láttam ilyen szépnek, csak zöldnek, úgyhogy nem is vettem meg swatchok alapján. Kicsit tényleg odébb van az "A" betű, de nem feltűnő.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azért ahogy csücsülnek a polcon látszik, hogy ő kilóg a sorból :) De szegény Galahad is nyomi, úgyhogy már ketten vannak.

      Delete
  3. Első A-england lakkom volt a Dragon, imádom :)

    ReplyDelete
  4. Nekem ez már nagyon zöld, de rajtad jól mutat :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...