Saturday, November 1, 2014

Your favourite nail polish challenge - 4. Yellow

Sziasztok,

A kihívás negyedik hetében ambivalens érzések kerítettek hatalmukba...





1. Nem kedvelem a sárga színt lakkozós világon kívül sem, csak akkor ha kicsit narancsba vagy zöldbe hajlik.
2. A sárga szín nem mutat jól a bőrömmel
(most jön a pozitív része)
3. Mivel nem szeretem ezt a színt, kevés sárga lakkom van ezért sokkal könnyebb lesz kedvencet választanom, mint bármelyik másik állomásnál :D (ITT megnézhetitek)

Essence Little Miss Sunrise-ra esett a választásom és egy Sinful Colors bronzos glitter lakkra.
Ez a manikűr nem bonyolult, nem az én világom és nem is viseltem tovább, mint 3 perc.
Remélem látjátok azt az érdekes hullás színbe hajlását a bőrömnek, ami miatt nem hordok szinte soha sárga lakkot. Sajnos ez nem csak a képeken ilyen, hanem a valóságban is:)





Szerintetek milyen sárgával lenne érdemes próbálkoznom? Nektek mik a kedvenc sárga lakkjaitok?

5 comments:

  1. Tetszik ez a mani és nem látom hullásnak! :) De persze nem lehet erőltetni azt, amit az ember nem szeret, vagy nincs hozzá kedve. Fura mód nekem a sárgával, zölddel, naranccsal nincs bajom, pedig ezeket sokan nem szeretik. Én meg lilát, bordót nem szívesen viselek, meg nagyon csillámos csodákat. Így kerek a világ. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát igen, szerencse, hogy különbözünk:) A csillámos dolgokat én sem kedveltem régebben, de úgy 2-3 éve nagyon rájuk kattantam.

      Delete
  2. Pedig jó ez a lakk, kellemes színe van. De ha nem a színed, nincs mit tenni. Nekem is csak egy sárga Moyrám van, annyi elég is lesz egy életre, bár nekem másképp áll, mert sárgás a bőröm, vagy inkább sárgásfehér.

    ReplyDelete
  3. Úgy látom, ez a lakk nagyon hódított ebben a körben. :D Én is majdnem ezt választottam. ^^ Nekem tetszik a végeredmény.

    ReplyDelete
  4. Úgy látom nem csak nekem ez a kedvenc sárga lakkom. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...