Tuesday, November 18, 2014

Water marble - A England és Colour Alike

Sziasztok,


Pénteken jött haza Brüsszelből pár hónapos tartózkodás után egy nagyon kedves barátnőm, és mikor szombaton összefutottunk, azonnal közölte: nekünk ma water marble manikűrt KELL csinálnunk!!! Utána átadta a meglepi csomagot is, amiben sok más közt 3 lakk is lapult. Őket mindenképp külön posztban mutatom majd be, most csak water marble jön:) Nem mondom, hogy könnyen adtam be a derekam - nem akartam semmi időigényes és piszkolós dologba fogni, de azt mondta youtubeon megnézett vagy 50 videót és ne aggódjak. Előkészítettem hát egy Mucoprontos kupakot, egy rakat fülpiszkálót, egy narifa pálcát, lemosót és a lakkokat. Kicsit bénáztam az elején (sok lett a lakk, siettünk, aztán túl lassan csináltuk, a két lakk nem volt kompatibilis meg ilyesmik...) de sikerült találni két viszonylag összeillő lakkot és a minta is kezdett alakulni.

Orly Pink Brilliance lett az alap
pedig a végleges mintázó lakkok

mutató és kisujjra kentem egy- egy réteg Her rose-t, hogy kicsit harmonikusabb legyen.




Ti szoktatok water marble manikűrt készíteni? Milyen tippjeitek vannak jó minta készítéséhez?

9 comments:

  1. Gyönyörű! Csodás ez két szín együtt! mmmm én és nekem is ilyet! :D

    ReplyDelete
  2. Hú ez nagyon szép! Én még sosem csináltam ilyet, egyszerűen félek belekezdeni... Esetleg valakivel közösen nekiállnék, de egyedül kizárt :D

    ReplyDelete
  3. Ne mondd, hogy elsőre ilyen csodaszép lett!! :) Nagyon tetszik!!

    ReplyDelete
  4. De gyönyörű lett a water marble! Én szörnyen szenvedek vele, valahogy nem vagyunk barátok :S

    ReplyDelete
  5. Na, most rendesen csorgatom a nyálam, olyan meseszép lett! :)
    Még nem csináltam, pont mert koszos, macerás, időigényes stb. De egyre jobban érik a dolog.

    ReplyDelete
  6. nagyon szép lett.
    én inkább ha már water marble-ról van szó,inkább a száraz verziót próbálom ki.
    kevésébé "piszkolós" :)

    ReplyDelete
  7. Nagyon jó lett! :)
    Én 2x próbáltam de nem sikerült, ez nagyon elvette a kedven. :(

    ReplyDelete
  8. Azta. :O Milyen szép lett a water marble minta. :)

    ReplyDelete
  9. Nagyon szép lett a minta és a színek is csodásak. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...