Sunday, November 2, 2014

Picture Polish - Eyre

Sziasztok, 

Engem is elért a PP láz :)






Eleinte kiverte nálam a biztosítékot a PP lakkok árazása, és pár nappal ezelőttig tartottam is magam: meg sem néztem a lakkokat a Naillandnél, nem kerestem neten swatchhokat, és úgy alapjáraton kizártam az agyamból, hogy léteznek ilyen lakkok tőlem karnyújtásnyira.  Nem tudnám megmondani, hogy mi változott körülöttem vagy az életemben, de sajnos (szerencsére) a lélektani határom úgy látszik emelkedett a régi, bevallott 3000 Forintról. Azt hiszem valami olyasmivel magyaráztam meg magamnak a dolgot, hogy 1 kávéról lemondással már megspóroltam az árkülönbözetet. 

Nagyon nagy köszönet ezennel is páromnak, aki egy váratlan pillanatban (mikor épp véletlenül PP lakkokat néztem különböző blogokon) mögém osont, és Solar Flare láttán minden kérdés nélkül közölte, hogy ez KELL. Ja, hogy lehet is kapni Magyarországon?! Akkor mire vártam eddig?! Azt hiszem abban a pillanatban győztem le tudatom az addigi lányos zavart, és ébredtem rá: nekem bizony lesz PP lakkom:)

Eddig 4 varázslatos darabot vettem/kaptam: Altered State, Solar Flare, Bette és persze Eyre.
Mondanám, hogy nem fogok többet venni, de már túl vagyok a fogadalmakon és ígéreteken lakkvásárlás terén. 



Eyre szinte mindent egyesít, amit jelenleg kívánok: kék, metál, scattered holo és jól fed.
Ha nyomdázni is fogok tudni vele, akkor leszek 100%osan elégedett.
A lenti képeken 2 rétegben szerepel, fedőlakk nélkül. Az első rétegnél kicsit féltem, hogy ebből bezony 3 réteg fog kelleni, de a másodikkal annyira szép, mély és teli lett a szín, hogy letettem az ecsetet.





Nektek is volt lélektani határotok, amit idővel túlléptetek? Mi a jelenlegi nr 1 wishlist lakkotok?

1 comment:

  1. Először én sem akartam PP-t venni, de aztán túl sokat mutogattam a Bridgetet otthon és párom mondta, hogy vegyem meg, de ne legyen rá postaköltség, úgyhogy jött az O'Hara is meg még plusz egy valami, már nem emlékszem, ez a 3. rendelésem volt. Attól tartok, a 3 500 Ft pont az a határ, hogy drága, de mégis belefér.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...