Tuesday, November 4, 2014

Az ősz színei - Top 5 barna

Sziasztok, 

Kedvcsináló barna lakkokhoz:) Ez a hét egy rémálom volt, úgyhogy a barna manikűrrel még 1-2 napig lógni fogok :S



Ritkán nyúlok barna lakk után a hétköznapokban. Tudom, ezt elmondtam a sárgáról, narancsról, szürkéről... Úgyhogy legjobb lesz ha magamnak is bevallom: főleg azért jelentkeztem a színes kihívásokra, hogy valóban elkezdjem használni ezeket a lakkokat.
Sokadik forduló után sikeresnek nyilvánítom a challenget ilyen szempontból, mivel az összes manikűrt legalább 24 órán át viseltem - még ha eleinte nem is voltam teljesen elégedett vagy nem éreztem magam olyan "biztonságban" mint egy OPI My Very Fist Knockwurstban:)

Erre a hétre már az elejétől fogva vártam, ugyanis nagyjából a challenge kezdetekor vettem meg a fenti lakkokból kettőt is:)

Catrice - In the Bronx
Igazi jó kis meleg barna, sok sok csillámmal. Az első rétegnél kétségbeesik az ember, hogy ez minimum 3-4 réteges lakk lesz, de utána kiderül, hogy csak viccelkedik, mert a második réteg teljesen elfed mindent. Ez még a régi Catrice ecset, én személy szerint jobban szeretem az újat, de tudom, hogy sokaknak (akiknek pici v keskeny körömágyuk van) nem jött be. nekem - mint azt a képek is jól szokták mutatni - jó széles minden körmöm, még a kicsi is, ezért szeretem:)
Flormar - Havana
Egyik Nailland kirándulásom alkalmával vettem meg ezt a lakkot, mert ebből a kollekcióból eddig minden nagyon bejött. Ebben sem csalódtam, az egyik legszebb finis, amivel valaha találkoztam. OPI Love Angel Music babyje is ugyan ez, és azt is imádom! Először valamiért nem esett le, honnan kapta a Havana nevet, aztán persze leesett... Nekem inkább valami aranyporral bekevert kakaóőrlemény, de hát örüljünk, hogy most már legalább nem csak számot kapnak a Flormar lakkok :)


OPI - My Private Jet
Régóta szerepelt ez a lakk a wishlistemen, és mikor megláttam leértékelve 1500 Ft-ra akkor már ugrott is a kosárba. Sajnos nem annyira holo, mint amire először számítottam, de ez adja a lakk sejtelmességét és báját is. Kicsit sötétebbre szárad, mint az üvegben látjuk, ezért egy valóban esős, borús őszi napon majdnem feketének tűnik. Szerencsére a munkahelyen, otthon és a BKVn is elég világítás van ahhoz, hogy látszódjon a lakk szép barna színe. Az utcán meg legfeljebb vadászom a napsugarakat! 


Astor - VIP Brown
Drága kis nyugdíjas Astor lakkom már több mint 8 éve szolgál engem. Meglepően vízszerű az első réteg, és a második is határeset... Mégis szeretem, mert nem hivalkodó szín, mégis más felkenni, mint egy nude lakkot a hétköznapokra.


Catrice - Genius in the Bottle
Mikor elkezdtem befotózni a barna lakkokat, már előre bennem volt a félsz, hogy nála bizony el fog kelleni időzni, mire elkapom duchrome vonásait. Szerencsére elsőre sikerült - az üvegben - jól lencsevégre kapni. Azt hiszem ezt a lakkot nem kell nagyon ragozni, aki kicsit is vonzódik ehhez a finishez, annak tuti megvan. Mint a hasonló lakkok 99%a, úgy ő is feketén érvényesül igazán, egy vagy két rétegben. Ez a lakk már az általam kedvelt duci ecsettel került a boltokba.

Margarétán Genius, In the Bronx, Havana, my Private Jet és VIP Brown: 





Mik a kedvenc barna lakkjaitok? A fentiek közül kedvelitek valamelyiket?

3 comments:

  1. Nekem egyedül az Astor tűnik igazi barnának, a többi bronzos. A Genius in the Bottle megvolt és most megvan az Audrey a Moyrától, szerintem mindkettő inkább bronzos, mint barna. Igazi barna lakkom nincs is-még, nem zárom ki, hogy később lesz :)

    ReplyDelete
  2. A Havana nálam is kedvenc :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...