Sunday, November 16, 2014

Az ősz színei - 6. mustársárga/sütőtök

Sziasztok,

Az őszi színei kihívás utolsó állomásához érkeztünk... Vagyis mindenki már már érkezett szerdán, én viszont csak a mai napon...


Nagyon vártam ezt a színt!!!!! Imádom a mustársárgát, de sajnos annyira nem áll jól, hogy valami iszonyatos... A sütőtök színét kedvelem, a belőle készült krémlevest meg elmondhatatlanul szeretem! Nyár vége felé már állandóan arra gondolok, mikor lesz újra a boltokban sütőtök, hogy lehessen belőle sütit, levest, rakott valamit vagy köretet csinálni. Szokásos Top 5 lakk ebben a színkategóriában  ITT található. Petra szívemhez közel álló Tu Turkey Key lemezét szerettem volna használni már pár napja, és most jött is az alkalom:). Reméltem, hogy a narancssárga arannyal jól fog majd mutatni, ezért a már jól bevált Barry M lakkomat használtam ehhez a manikűrhöz. Talán kicsit kevéssé őszies, mint a többiek alkotásai, de nekem főleg a miatt nagyon tetszik a végeredmény.

OPI - Where did Suzi's man-go? alap
Barry M Gold foil nyomda
Petla Tu Turkey Key
Seche Vite

Petra lemezét INNEN tudjátok megrendelni, Barry M és Seche Vite Nailland standjainál kapható, OPI lakkokat pedig Muller, Marionnaud, Douglasban tudtok venni, illetve a Hungária körúton lehet megtalálni. Az OPI lakkot két rétegben kentem fel, rá került egy Seche vite, utána a nyomda és még egy Seche réteg. Kicsit soknak tűnhet, de nekem ez a szendvicses nyomdázás vált be legjobban.








Milyen lemezekkel szerettek ősszel/ tél elején nyomdázni? Petrától mi a kedvenc motívumotok?






3 comments:

  1. Nagyon szép és különleges ezzel a színösszeállítással! Igazán ünnepélyes! :)

    ReplyDelete
  2. Mennyire jó az arany a naranccsal... Nem is gondoltam volna. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...