Friday, October 31, 2014

Your favoutire nail polish - Top 5 yellow

Sziasztok, 

A sárga lakkjaim száma minden máshoz képest hihetetlen kevés, de azért Top 5-öt belőlük is hoztam:



Mivel összesen 8 azaz nyolc darab sárga lakkom van, nem volt annyira nehéz a top 5öt kiválasztani:)!



A sárga színnel a mindennapi életben is kisebb gondjaim vannak, nem igazán kedvelem sem ruhában, sem kiegészítőként, virágot sem nagyon (egyedül a napraforgó határeset)... Körömlakkban a citromsárgát nagyon nem szeretem, legyen pasztell, vagy inkább limeba hajló, vagy narancsba. Nem tudom, ti hogy álltok a sárga lakkokkal, de lakkimádatom ellenére eddig minden darabot szabály szerint magamra kellett erőltetnem. Le akarom győzni magamban ezt a viszolygást, ezért legalább havi egyszer tervezek sárga lakkot becsempészni a manikűrjeimbe.

Megvettem életem első margarétáját a Moyra boltban, ezért mostantól swatchok is kerülnek a top 5 posztokba. Remélem hasznosnak találjátok majd őket:) Ha másként nem jelölöm, akkor a lakkok 2 rétegben szerepelnek, fedőlakk nélkül.

Jöjjenek a kiválasztottak:

 Rimmel -  Sherbet Sweetheart
Eleinte ezt a lakkot nem nagyon akartam megvenni, de a gyűjtögető énem nem bírta ki, hogy a megjelent 5 Sweetie Crush lakkból csak 4 legyen meg... Ilyesmi veletek is elő szokott fordulni?? Meglepődtem rajta, hogy mennyire tetszik, és miután kipróbáltam még jobban megszerettem:) Nagyon kellemes az állaga, és az ecsetet is imádom!! 


Claire's - Digi Pop 11820
Nyári matt neon glitter mani elmaradhatatlan kelléke. Szerencsére áttetsző alapban vannak a részecskék, így nem változtatja meg az alaplakk színét. Elég sok benne a glitter, egy-két merítéssel már jó kis mennyiséget lehet a körömre pakolni.


 Manhattan - Grrrrreen
Mint a név is mutatja, Manhattanék háza táján ez már zöld lakk. Szerintem még határozottan a sárga kategóriába esik. Tipikusan a már annyi fura, hogy szép szín. 


Essence - Destination Sunshine
Egy évekkel ezelőtti limited edition lakk. Szép tavaszi pasztell sárga, ha jól emlékszem ez volt az első sárga lakkom. Olyan jól mutatott a polcon a kék és a pisztácia üveggel, hogy nem tudtam ott hagyni. Sajnos az ecset kicsit kemény, és egy rétegben csíkoz - viszont a második réteggel minden rendbe jön:) Van egy olyan érzésem, hogy valami kiscsibés, húsvéti manikűrhöz fogom használni.


Essence - Little Miss Sunrise
Mióta megvettem ezt a lakkot, még egyetlen egyszer sem viseltem, viszont tudom, hogy sok sárgával ellentétben erre az üvegre szeretek ránézni. Jó kis tanyasi kapargatós tyúk tojásainak sárgájához tudnám hasonlítani a színt. Egy rétegben ő is csíkoz, de kettőben már tökéletes.

Margarétán Grreeeen, Digi Pop, Sherbet Sweetheart, Destination Sunshine és Little Miss Sunrise





Csoportkép:



 Ti hogy álltok a sárga színnel? Ha nem csak egyszínű manikűrnek viselitek, akkor mivel szoktátok párosítani?

2 comments:

  1. A sárga glitteres és az utolsó kettő nagyon szép!! Nekem csak egy Moyra Gel look citromsárgám van, nagyon szeretem, alapnak és magában is tetszik. Szuper lakkos polcod van!

    ReplyDelete
  2. Nekem is a két krém és a glitteres tetszik. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...